Zadzwoń do nas: 605 544 909, 607 346 875
­

HEREISTITLE

HEREISCONTENT

HEREISTITLE

HEREISCONTENT

HEREISTITLE

HEREISCONTENT

HEREISTITLE

HEREISCONTENT

HEREISTITLE

HEREISCONTENT

Wymiana amortyzatorów. Naprawa zawieszenia.

Przyczyny nierównomiernie zużywającego się bieżnika opon to najczęściej: nieprawidłowa geometria kół, pęknięta sprężyna, niesprawne amortyzatory, czy nadmierne zużycie pozostałych elementów układu zawieszenia, jak łączniki i drążki. Bezzwłoczna wizyta w naszym warsztacie pozwoli na szybką i fachową ocenę z właściwą diagnostyką wykonaną przy użyciu wyspecjalizowanego oprzyrządowania, a także niezbędną naprawę.

Wymiana paska rozrządu.

Każdy silnik spalinowy w naszym aucie wyposażony jest w układ specjalnej troski serwisowej jakim jest rozrząd. Zaawansowany mechanizm, w przypadku którego wszelkie zaniedbania najczęściej powodują poważne, kosztowne w naprawie, uszkodzenia silnika. Niektóre modele aut wyposażone są w konstrukcje w zasadzie bezobsługowe, których żywotność producent przewidział na cały okres eksploatacji auta, jednak najczęściej spotykamy układy napędzane [...]

Naprawa układu hamulcowego.

Układ hamulcowy to podstawowy zespół wykorzystywany w trakcie każdej jazdy naszym autem mający podstawowy wpływ na jej bezpieczeństwo. Wysoka częstotliwość z jaką wykorzystujemy pedał hamulca pozwala nam w sposób niezauważony przyzwyczajać się do sukcesywnie słabnącej na skutek zużywających się  w trakcie eksploatacji podstawowych elementów. Okresowy serwis mający na celu weryfikację i ewentualne wymiany niezbędnych elementów [...]

Diagnostyka i naprawa układu chłodzenia.

Naprawa układu chłodzenia najczęściej wiąże się z usuwaniem usterek pomp wodnych czy termostatu, czasem też samego rdzenia chłodnicy. Aby zapewnić sobie bezawaryjne i skuteczne chłodzenie silnika należy przeprowadzać okresowe kontrole stanu chłodnicy, nagrzewnicy, jakości i poziomu płynu chłodzącego. Pamiętajmy o jego okresowych wymianach. Unikajmy stosowania dostępnych na runku środków uszczelniających, które często doprowadzają ostatecznie do [...]

Kompleksowe naprawy silników spalinowych.

Gruntowna i kompleksowa naprawa silnika to czynności zazwyczaj niezbędne po awariach układów rozrządu związane z naprawami głowic, zaworów wraz z ich gniazdami, planowanie głowic czy inne jak wymiany panewek na wale korbowym, wymiany pierścieni tłokowych, szlif wału, cylindrów czy wymiana tulei cylindrowych. W przypadku silników wysokoprężnych wykonujemy też regeneracje turbin, wtryskiwaczy i pomp wtryskowych. Zazwyczaj [...]

DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA

Na obecnym poziomie rozwoju motoryzacji komputer pokładowy to już niemal standard w każdym aucie. To zaawansowana jednostka która zarówno steruje wszystkimi procesami zapewniającymi optymalną pracę naszego silnika, pozostałych układów elektronicznych i nierzadko elektromechanicznych, a często wypełniając pozostałe swoje zadania informuje nas o nieprawidłowościach jakie pojawiają się w ich pracy przez komunikaty na naszym kokpicie. Z [...]

Tłumniki, katalizatory, filtry cząstek stałych DPF/FAP

Sprawny układ wydechowy to wysoka kultura pracy silnika i efektywne spalanie. Kiedy jest sprawny skutecznie tłumi hałas dlatego wszelkie nieprawidłowości w jego działaniu dość szybko stają się zauważalne. We współpracy z katalizatorem czy DFP (filtrem cząstek stałych) redukuje szkodliwe substancje w spalinach, jednak to kolejny element, którego gruntowna weryfikacja możliwa jest jedynie po dostaniu się [...]

Serwis klimatyzacji

Klimatyzacja w naszym aucie ma za zadanie uprzyjemnić nam jazdę w upalne dni. By działała efektywnie i w sposób bezpieczny dla naszego zdrowia należy poddawać ją okresowym przeglądom mającym na celu weryfikację sprawności układu, całkowitą wymianę czynnika chłodzącego bądź jego uzupełnienie wraz z wymianą filtra kabinowego. Czynności te winniśmy przeprowadzać nie rzadziej niż raz na [...]